« هوار ثانیه های زیر خاکستر »

ثانیه های باتو بودن ، مثل زغال مدفون شده زیر خاکستر -خاکتسر ساعات بی تو بودن - بالاخره میسوزاند !

« هوار ثانیه های زیر خاکستر »

ثانیه های باتو بودن ، مثل زغال مدفون شده زیر خاکستر -خاکتسر ساعات بی تو بودن - بالاخره میسوزاند !

۳۵

در کلاس فلسفه ؛

وقتی شنیدم که ابدی خواهم بود ،‌

تمام تنم گرم شد ازمحبت تو .

 

چه خوب که همیشه رودر رو ،  تشکرم را میشنوی !

 

این شنیدنت ،

این  همیشه شنوابودنت،‌

چه لذتی دارد .

 

یک ابدیت لذت   ؛  یک ابدیت من و تو  ؛  یک ابدیت شنیدنت ...

 چه لذتی دارد.

 

یا سمیع الدعا .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطیما سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ http://autumal7fatima.blogsky.com

سلام دوست
چه متفاوت چه زیبا... دلم همش می گیره از این به بعد جای خوبی پیدا کردم واسه رفع دلتنگی
بازم بهتون سر می زنم...

آزی حسود پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ

چند وقت به همه چیزشک دارم توی آسمون و زمین موندم نه اینوریم نه اون وری برام دعاکن و به خدات بگو بالا غیرتا ولم نکنه با سر بیام زمین ودعا کن خودم وخدام رو پیدا کنم

همنشین دل پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ http://beyadeyar.blogfa.com/

سلام گاهی نیاز داریم به دعا کردن و نماز خوندن یه جور دیگه نگاه کنیم تاقدرش رو بدونیم این نوشته ها دقیقا دل را به سویی دیگر میکشاند چقدر دلتنگ صدا زدنش میشوم وقتی میخوانم یا سمیع الدعا...
قلمتان مستدام باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد