« هوار ثانیه های زیر خاکستر »

ثانیه های باتو بودن ، مثل زغال مدفون شده زیر خاکستر -خاکتسر ساعات بی تو بودن - بالاخره میسوزاند !

« هوار ثانیه های زیر خاکستر »

ثانیه های باتو بودن ، مثل زغال مدفون شده زیر خاکستر -خاکتسر ساعات بی تو بودن - بالاخره میسوزاند !

۳۳

 گلایه کردیم و غر زدیم  !

بیدردمان کردی و ...

این روز ها بهانه ای نیست که بردر خانه ات خیمه زنیم .

نه دل ِدرد طلبیدن داریم و نه کوهی از قساوت ...

 تا فراموش کنیم ، لذت  هم کلامیهایمان با تو را !


امشب  با این بهانه تا صبح  ؛  گلایه میکنم !

 کافی است برای نگاه تو یا نه ؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
بهشت سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:03 ق.ظ http://nochagh.blogsky.com


لذت همکلامی با او را؟

فرشید سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام.خیلی زیبا وبا احساس بود.
میدونی گاهی اوقات (البته به نظر من)خدا خودش برا اینکه بندش به یادش نمیفته میگه بذار رهاش کنم بره سراغ غیر من و گناه کنه بعد که گناه کرد خودش برا طلب توبه سراغم میاد.اصلا بعضیا برا همین گرفتار گناه میشن نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه

فرشید سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

شخصییتتونو دوس دارم.جالبه.

نوح سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.atre-baroon.blogfa.com

درویش کوچه های تنهاییم کاسه گداایی مرا سکه نگاه تو کافی ست....
نگاه تو ؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد